Forex Tester Fritt


Forex Strategy Builder Professional. Snabba och enkla strategiska skapande. Flera test. Fullt fungerande expert Advisors. Why Forex Strategy Builder Professsional spelar roll. Jag är nöjd med mitt tillvägagångssätt extremt låg risk och många av strategierna är utmärkta - FSB är en fantastisk Programvara, jag kan inte tacka dig nog för att skapa den Jag är för närvarande aktiv handel med mer än 40 strategier för några månader och har hittills mycket spännande framgång. Jag har just börjat en gratis test igår, 24 timmar tillbaka och jag har Har redan laddat ett EA till MT4 och en vinnande handel har också skapats Fantastiskt program och ett fantastiskt stöd med herr Popov så villing att jag också har tagit en gratis provversion med en annan programvara och även efter en vecka inte kan förstå någonting Hele upplevelsen Är fantastiskt. Jag programmerar normalt och testar en expert i ungefär två månader på MT4. Jag gör det i 2 dagar med Strategy Builder. Det sparar mig mycket tid. Även de högprissatta programmen kommer att ha E Problem med att matcha den här FSB Pro kan redan erbjuda de flesta funktionerna i någon av de liknande programmen, oavsett priset. David MacKay BlaiserBoy. Jag kommer ihåg början och början av FSB och FST-utvecklingen Det har varit en enorm utveckling verkligen FSB Pro är långt bortom mina förväntningar För flera år sedan kunde jag inte ens föreställa mig att jag kan köra så bra programvara i min dator. Jag vill bara gratulera dig till din strålande funktion som kallas Strategy Generator. Det här skiljer din programvara från alla dina konkurrenter. Backtest med MT4 är sloooooooooooooooow Jag gillar väldigt mer som blixten på FSB. Jag är ungerska, jag jobbar i Korea och din programvara sparar mig mycket arbete i backtest och handel Mycket precisionsarbete, perfekt programmering, jag uppskattar det, fortsätt. Mr Botond Molnar. Först och främst tack, mr Popov för din utveckling och passion med att göra denna programvara, skulle jag vilja säga att min familj s liv drastiskt förändrats på grund av din unika E presenter presenterar något som är speciellt för oss. Vad jag verkligen gillar i Forex Strategy Builder är möjligheten att se resultat direkt utan att behöva klicka på Start-knappen i MetaTrader om och om igen Men det är så snabbt att jag alltid undrar om resultatet Är verklig eller inte. Forex Strategy Builder ger också en strategigenerator som tillåter även en total nybörjare att skapa en strategi med ett klick av en knapp. När strategin har skapats kan du läsa den detaljerade förklaringen i översikten. Forex Strategy Builder Professional använder Djupgående teknisk analys och professionella verktyg för att dissekera Forex trading strategier, ger dig en strategi Editor, Generator och Optimizer för att förbättra din marknadsplan av action. Alexandra Savin på SoftPedia. I är förvånad, faktiskt ödmjuk genom att se hur bra är Denna programvara. Forex Strategy Builder Professional jämfört med MetaTrader. Forex Strategy Builder Professional FSB Pro är en komplett plattform för att skapa, backtesting och ana Lysande forexstrategier och exporterande expertrådgivare Det är inte associerat med någon enskild mäklare Programmet använder MetaTrader 4 eller MetaTrader 5 för handel till en mäklare efter eget val. Forex Strategy Builder Professional är det perfekta tillägget till MetaTrader. Forex Tester. Publisher s Beskrivning. Från Forex Tester Software Forex Tester 3 är en mjukvara som simulerar handel på valutamarknaden. Det är utformat för att du ska lära dig hur du handlar lönsamt och att skapa, test 5 av 5.Forex Tester 2.2015-10-26 07 27 26 Av Bahadur Patel . Version Forex Tester 2 8.Sparar tid, pengar och ansträngningar oerhört. Det är lite dyrt men jag hörde att de startade kampanjer från tid till annan. Jag bor i Indien och för mig 200 dollar är en stor summa pengar jag trodde mycket Om jag skulle köpa den här programvaran tittade jag på olika forum, läste testamente och bestämde mig slutligen för att köpa programmet. Även om jag var tvungen att spara pengar i flera månader, är jag definitivt nöjd med min investering eftersom jag redan har sparat mycket mer genom att inte gå med Med att förlora strategier och naturligtvis kommer jag fortsätta att testa varje system jag hittar för att jag har en livstidslicens för Forex Tester. Mycket tack vare utvecklarna Programmet är impressiv.2015-08-03 07 03 18 Med kabletrader. Version Forex Tester 2 8. Programmet är lätt att använda Om du arbetade med Meta Trader så kommer du snabbt att förstå hur man arbetar med den här programvaran. Fri data som följer med Forex Tester är inte så kvalitativ och har vissa luckor. Men när Jag importerade data från min MT4, resultatet blev utmärkt. Jag rekommenderar det här programmet till alla handlare, nybörjare och de erfarna jag blev förvånad när jag insåg hur mycket tid och pengar jag spenderade på ett riktigt konto när jag bara kunde välja Att testa mina strategier på denna backtesting programvara utan att förlora något. Svårt att använda och ger vilseledande resultat - akta 2012-12-09 03 48 15 Av karmowelding. Version Forex Tester 2 8.Interface ser lite ut som Metatrader. Den här mjukvaran ger resultat som inte motsvarar de som du ser i riktig handel, tro mig. Du kommer bara att vilseledas av falska antaganden och möjligheten att återspela. Denna programvara gör inget för att hjälpa dig Göra bättre LIVE handelsbeslut i realtid. Du är bättre att handla ett demokonto. Inte värt kostnaden alls. Forex Tester.2010-06-14 13 11 38 Genom donabeyja. Version Forex Tester 2 5. Jag har använt din programvara i ungefär en vecka nu, och jag måste säga att jag inte vet hur jag kunde ha levt utan det jag har handlat Forex i över fyra år. Jag har inget att säga här. Med din programvara finns det ingen syn på framtiden i testläget och för att vara ärlig har jag lärt mig mycket mer om prisåtgärder. JUST SE ATT KÖR Det har varit de bästa pengar jag någonsin har spenderat på programvara för valutahandel. Kan se årliga, månatliga, veckovisa, dagliga svängningar, eftersom formuläret bara kom ihåg att lägga till tillräckligt med data före startdatumet för att pivotarna ska kunna beräkna och det är bra. Jag älskar orderplaceringen med användarvänlighet jag var en Lite rädd för att prova det men om jag kan räkna ut det kan vem som helst. Så, avslutande - tack för en bra produkt. Om du handlar Forex behöver du det här programmet.2010-01-16 16 20 49 Av wgreville. Version Forex Tester 2.Se på levande diagram och Tänk på en strategi, i motsats till att faktiskt testa strategin manuellt är två olika saker. Det här är det närmaste till det verkliga livet som det finns. Du måste använda den här testaren innan du testar med riktiga pengar . Jag skulle vilja kunna lägga till några av mina egna indikatorer utan att behöva vara ett programmeringsgeni som jag har MT4, vilket här likt mycket, så jag skulle vilja lägga till Mt4-indikatorer. Du måste få programmet att testa din Handel Demo-konton tar lång tid att handla med Du kan komprimera ÅR erfarenheter till en vecka Detta är ett ovärderligt verktyg för valutahandlare. Forex Tester är ett enkelt och effektivt program som huvudsakligen syftar till att simulera Forex trade-sessioner på ett korrekt sätt Det hjälper dig att förbättra dina färdigheter och testa nya strategier utan problem. Speciellt utformad för nybörjare, hjälper applikationen dig att få handelsförmåga utan att riskera dina riktiga pengar, samt testa en ny Strategi Jämfört med andra produkter av sin art tillåter Forex Tester dig att ladda upp, visa och granska historiska data vid vilken tidpunkt som helst, så ingen av de utförda åtgärderna är inte i realtid. Programmet sportar ett intuitivt gränssnitt där du kan Du kan enkelt se några fördefinierade diagram. Dessutom kan du komma åt menyn Arkiv och lägga till ett nytt raderingsdiagram, samt redogöra för alla tillgängliga indikatorer. Med högerklick-menyn kan du lägga till en ny indikator i det valda diagrammet, t. ex. Linjär regression Kanal, Rörlig genomsnittspris, Priskanal, Prisintervall, FATL och Medelriktat Riktningsindex ADX, för att nämna några, ställa in tidsramarna efter dina behov, se tidsintervall och kontohistorik, samt ändra diagraminställningarna. Du vill se marknadsinformation, zooma in eller ut aktuell graf eller helt enkelt spara mallen, du kan navigera till menyn Visa. Infoga-menyn kan du lägga till en ny vertikal eller horisontell linje, infoga ny Former och Fibonacci-verktyg, samt lägga till nya vågsymboler. Därför kan du använda en Forex-simulator genom att få en obegränsad tid för träningstrender helt enkelt för att du kan pausa och spola tillbaka någon strategi som du vill. Med tanke på alla ovanstående Forex Tester visar sig vara en stabil och tillförlitlig lösning som är värd att ha när du behöver förbättra dina handelsförmåga, övervaka, testa och skapa nya Forex-strategier och se till att du lär dig alla nödvändiga steg. SYSTEMKRAV. Minst 91 1 MB Ledigt diskutrymme. LIMITERINGAR I DEN UNREGISTERADE VERSIONEN. Följande funktioner är inaktiverade. Spara projektmallar. Pausa testning och fortsätt senare. Felaktigheter vid manuell testning. Gå tillbaka i tid och avbryt eller återställ en sluten handel. Kontrollera testhastigheten. Test Olika uppsättningar av strategier under samma tidsperiod med optimerade parametrar. Den oregistrerade versionen tillåter inte mer än 1 timmes testning och stöder endast 1 timmes historiska data. Nytt i Forex Tester 2 8 5.Timefram Sikt för grafverktyg, borttagning av helger från data, nya API-förbättringar, buggfixar. Läs hela ändringsloggen.

Comments

Popular Posts